نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟
سرخط خبرها

مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس صادر شد| بازگشت موقت آرامش به فوتبال ایران

  • کد خبر: ۸۶۰۲۵
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس صادر شد| بازگشت موقت آرامش به فوتبال ایران
بعد از بررسی‌های دوباره سرانجام مجوز حرفه‌ای استقلال، پرسپولیس و تراکتور صادر شد و این باشگاه‌ها می‌توانند همچنان به حیات خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد. البته تراکتور این فصل در لیگ قهرمانان حضور ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس صادر شد، مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و تراکتور هم برای شرکت در لیگ قهرمانان اسیا صادر شد. البته تراکتور این فصل  در این رویداد حضور نخواهد داشت، اما با وجود اعلام نظمی مدیرعامل این باشگاه مبنی بر عدم صدور مجوز، مجوز حرفه‌ای را دریافت کرده است. پیش‌تر و با خبر‌هایی که در این راستا منتشر شد، دو تیم استقلال و پرسپولیس تا آستانه حذف پیش رفته بودند، اما درنهایت اتفاق دیگری رخ داد تا نماینده‌های پر هوادار فوتبال ایران همچنان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند.

درهمین راستا صدور مجوز استقلال و پرسپولیس به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای رفت و در نهایت این مجوز برای ۲ باشگاه صادر شد. قرار است ۲ ماه دیگر کنفدراسیون آسیا راستی آزمایی از مدارک آپلود شده را انجام بدهد.

حالا باید دید که با توجه به تهدیدات اخیر آیا وزارت ورزش و جوانان دست از تیمداری دو باشگاه پر هوادار استقلال و پرسپولیس برمی‌دارد یا خیر؟! یکی از ایرادات بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال حمایت مالی هم زمان از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که اصول باشگاهداری حرفه‌ای را با چالش مواجه ساخته است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->